مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-14اجتماعي

واکسینه کردن فرزندان در برابر آسیب اجتماعی مهم ترین روش تربیتی است


مدیر کل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با تربیت درست و اصولی باید فرزندان خود را در جامعه متضاد امروز در برابر آسیب های اجتماعی واکسینه کنیم و این بهترین روش تربیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام مهدی متقی فر بعدازظهر یکشنبه در گردهمایی آموزشی بررسی روش ها تاثیرگذاری تربیتی در خانواده، اظهار کرد: روش های تربیتی باید متناسب جامعه باشد، در غیر این صورت در تربیت فرزندانمان دچار مشکل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پدران و مادران مهم ترین عامل تربیت فرزند هستند، افزود: اگر فرزندانمان از ما دور می شوند هیچ کسی به غیر از خودمان مقصر نیست و با متهم کردن آموزش پرورش و انداختن توپ در زمین دیگران دردی از ما دوا نمی شود.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی کشور روش های تربیتی بر اساس اجبار و تحمیل را عامل دوری فرزندان از والدین دانست و تاکید کرد: اگر بخواهیم با تحمیل و اجبار فرزندان خود را به کاری وادار کنیم نتیجه ای به غیر از پنهان کاری نخواهد داشت.

متقی فر در مورد دادن اطلاعات بیش از حد و خارج از نیاز به فرزندان هشدار داد و افزود: دادن اطلاعات باید متناسب با سن فرزندان در اختیارشان قرار گیرد در غیر این صورت دچار آسیب و سردرگمی در آنها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه کردن فرزندان در برابر آسیب اجتماعی مهم ترین روش تربیتی است

واکسینه کردن فرزندان در برابر آسیب اجتماعی مهم ترین روش تربیتی است